Mietin aamulla mihin suuntaan rupeamaan viemään mun blogia ja sen ainakin päätin etten rupee kirjottelee tälläisiä merkintöjä:

"Joo moi. On ollu kiva päivä. :DDDDDD Olin koulussa ja meillä oli matikan kokeet. Sitten menin kotiin ja katoin tv:tä ja sitten olin vähän koneella.  Sen jälkeen menin nuokulle henkilö 1 ja henkilö 2 kanssa nuokulle ja sitten meillä oli TOSI hauskaa. :DDDDDDD (tähän kohtaan tulis pari inside läppää jota kukaan muu ei ymmärrä). Sitten menin kotiin ja söin vähän pitsaa ja kohta meen nukkuu! Loppuun vielä kuvia mun päivästä ( kuvat "päivästä" on oikeesti kuvia kirjoittan naamasta.)"

Mua ei ainakaan kiinnosta lukee tollaisia koska jos ei tuntis kyseistä henkilöä joka tolleen kirjottaisi. okeiokei, kyllä mää luen yhtä tollasen kaltasta blogia. (vain siksi että mää aina nauran sille...) Oonko ihan kauhee?. :D

No mutta tapansa on kullakin ja toi ei ainakaan oo mun tapa! :)

(en voittanu eilen lotossa mitään. :D so sad.)