Olen päättänyt minkälaiset kengät haluan... Päädyin Adidaksen Honey Mid malliin... Mutta värin kanssa on ongelmia.. Esittelen neljä eri vaihtoehtoa, josta en osaa päättää. Auttakaa pientä hädässä ja kertokaa oma suosikkinne näistä!

vaihtoehto 1.

Näissä pidän noista oransseista yksityiskohdista ja nää on muutenkin aika pirteet kengät. :). Mutta toi harmaa väri mietityttää ja toi kangas näyttää mun mielestä kaukasesti kolitsihousuilta. :D

 

Vaihtoehto 2.

Näissä mun silmää miellyttää noi pystyraidat ja näissä on sellasta positiivista vankilapuku tyyliä :D. Mutta musta tuntuu vähän että nää kengät on liian emo/ernu tyyliset mulle.

 

Vaihtoehto 3.

Nämä toverit miellyttävät silmää mukavalla turkoosinsävyllään ja noi kultaiset raidat lisäävät pisteitä.. Mutta nuo kultaiset yksityiskohdat eivät ole kokonaan positiivisia koska mulle tulee niistä mieleen (mulla tulee kaikesta mieleen jotakin. :D) vähän lissut...

 

Vaihtoehto 4.

Nämä päivän piristykset ovat minun tämän hetken suosikit.. Toi väri on niin avot ja toi adidaksen merkki tuolla takana on piste iin päälle. Mutta rupesin näiden ostoa, kun veljeni sano että nää on pissisten kengät. :O Ehkä en välitä veljeni kommentista ja tilaan nämä ihanuudet tänne korpeen elämää kaunistamaan... :)