En vielä, mutta jossain vaiheessa haluan blogilleni enemmän näkyvyyttä, koska minusta olisi mukavaa että minua ja minun rustauksiani seurattaisiin yhtä aktiivisesti, kun minä seuraan niitä blogeja joita luen.  Eli haluaisin vinkkejä miten saisin blogilleni enemmän lukijoita. ;)

Viime kuussa mulla oli 55 lukijaa! :) (Oon miettiny näkyykö tossa tilastossa, mun omat käynnit blogissa jos oon kirjautunut sisään?) Oon siitä ihan ylpeä, koska tää on vielä kumminki tällästä säätämistä.. :D

En kumminkaa haluais mainostaa mun blogia Facebookissa tai Galleriassa yms. Koska silloin saisin vain lukijoita kavereistani ja puolitutuista.. Ja jos mun blogille nauraa joku tuntematon ei se haittaa, mutta jos joku toveri nauraa mun blogille, voi se mun kirjotusintoo lannistaa. Eli noi vaihtoehdot on rajattu pois...

Kaikki neuvot otetaan kiitollisena vastaan. Etukäteen kiittäen.

-Nemmis